Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Επικίνδυνο πλεονέκτημα...



Έφτασε λοιπόν η κορυφαία ετήσια στιγμή του ευρωπαϊκού μπάσκετ, το Final 4 της Euroleague! Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος αναμένεται να προσφέρει σκληρά ματς, αγωνία και (για τους μισούς 40λεπτη και για τους υπόλοιπους 80λεπτη) αφοσίωση στην προσπάθεια για κατάκτηση του δοξασμένου τροπαίου. Ας εξετάσουμε τα δεδομένα των φετινών ημιτελικών.

Ξεκινώ από τον αγώνα του Ολυμπιακού με την Partizan. Όλοι ξέρουμε ότι ο ΟΣΦΠ υπερέχει στο θέμα "ταλέντο". Η επιθετική του πολυφωνία είναι εντυπωσιακή και ικανή να "γονατίσει" ακόμα και τις καλύτερες άμυνες από τη στιγμή που θα βρει χώρο να δράσει. Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η στιγμή είναι εκ προοιμίου ασαφής και αβέβαιη.

Όπως είδαμε και στα ματς των playoffs της Α1 με τον Άρη (χαμηλότερης ανταγωνιστικότητας παιχνίδια μεν, αξιοποιήσιμα για την παραγωγή συμπερασμάτων δε) αλλά και άλλες φορές στη διάρκεια της σεζόν, ο Ολυμπιακός έχει την τάση να ξεκινά με σχετική έλλειψη συγκέντρωσης τα παιχνίδια, και ηθελημένα ή μη χτίζει momentum όσο κυλούν τα λεπτά, έτσι ώστε περίπου στο 3ο δεκάλεπτο να έχει βρει τον απαραίτητο ρυθμό αλλά και να έχουν ζεσταθεί οι scorers-κλειδιά του (Teodosic, Kleiza, Childress) για να μπορέσει να "κλειδώσει" το ματς. Ο Vujosevic προφανώς το ξέρει αυτό, γι' αυτό και είναι σίγουρο ότι θα προσπαθήσει να αιφνιδιάσει από την αρχή τους "ερυθρόλευκους" με πολύ δυνατή και σκληρή άμυνα και αρκετά fouls, όπως δηλαδή μας έχουν συνηθίσει οι Σέρβοι όλη τη χρονιά.

Είναι υψίστης σημασίας να είναι ιδιαίτερα αποδοτικός ο ΟΣΦΠ στις επιθέσεις των πρώτων λεπτών, καθώς αν το ματς ξεκινήσει όπως αυτά με τον Άρη, με τους "κόκκινους" δηλαδή να χάνουν με διψήφια διαφορά, τότε μοιραία η Partizan θα επιχειρήσει να κατεβάσει δραματικά το ρυθμό και να πάει σε αργές επιθέσεις, που σε συνδυασμό με το σκληρό της παιχνίδι θα εκνευρίσουν τους παίκτες του Γιαννάκη και επομένως ενδέχεται η κάλυψη και ανατροπή της διαφοράς να αρχίσει να μοιάζει με "βουνό". Γι' αυτό θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός θα πρέπει οπωσδήποτε να ψάξει καλάθια στο transition στο 1ο ημίχρονο, να εφαρμόσει δηλαδή το δικό του tempo και να κουράσει με αυτόν τον τρόπο τους όχι ιδιαίτερα αθλητικούς (εκτός του Vesely και του Roberts) Σέρβους.

Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει πάση θυσία να κερδηθεί η μάχη των rebounds. Η Partizan είναι η καλύτερη ομάδα της φετινής Euroleague σε αυτόν τον τομέα, με Maric, Vranjes, Roberts (που είναι εξαιρετικός rebounder και καλός αμυντικός) να χάνουν λίγα διεκδικούμενα "σκουπίδια". Η "κόκκινη" frontline θα έχει πολλή δουλειά εδώ. Μία πολύ καλή εμφάνιση από το μέχρι τώρα διανύοντα μέτρια σεζόν Γιάννη Μπουρούση θα έκανε τη ζωή του Γιαννάκη πολύ ευκολότερη σήμερα. Εκτός από τον Μπουρούση, σημαντικό ρόλο θα έχει και ο Vujcic, αποτελώντας τη "σωσίβια λέμβο" του Γιαννάκη από τον πάγκο στην (αρκετά πιθανή) περίπτωση που ο Vujosevic το "γυρίσει" κάποια στιγμή σε ζώνη, την οποία ο Κροάτης μπορεί να διασπάσει χάρη στις playmaking ικανότητες από το high post που διαθέτει σε συνδυασμό με τα αποτελεσματικά και μακρινά hooks του.

Επιπροσθέτως, τα post-ups του Σχορτσιανίτη θα παίξουν μεγάλο ρόλο στο αν θα είναι εξαρχής αποτελεσματικός ο ΟΣΦΠ στο halfcourt παιχνίδι. Η Partizan έχει δείξει σε όλα τα φετινά ματς με αντιπάλους ελληνικές ομάδες ότι πρώτο μέλημά της είναι να κλείνει και να προστατεύει τη ρακέτα, ιδίως όταν βρίσκεται στο παρκέ ο Vranjes, ο οποίος με το ζόρι αφήνει τη θέση του κάτω από το καλάθι. Έτσι ο Sofo, αλλά και οποιοσδήποτε ποστάρει ή επιχειρεί drive (βλ. Childress), θα πρέπει να αντιδρά έξυπνα στις παγίδες και το collapsing του Vujosevic δίνοντας γρήγορες πάσες στην περιφέρεια, όπου οι Teodosic και Kleiza θα είναι αναγκαίο να διατηρούν καλές αποστάσεις έτσι ώστε να έχουν τον περισσότερο δυνατό διαθέσιμο χρόνο για ένα καλό σουτ.

Παίκτες-κλειδιά για την Partizan θεωρώ ότι είναι οι Vesely και McCalebb. Πρώτον, ο ταλαντούχος Τσέχος forward χαρακτηρίζεται από ανεξάντλητη ενέργεια σε άμυνα και επίθεση, όμως δεν παύει να του λείπει η εμπειρία από τέτοια τεράστια ματς. Είναι καλός αμυντικός με καλή πλάγια ταχύτητα όμως η έλλειψη ώριμων αντιδράσεων τον κάνει επιρρεπή στο foul (διαπράττει 1 ανά σχεδόν 5.7 λεπτά συμμετοχής), κάτι που θα πρέπει απαραιτήτως να εκμεταλλευτεί ο Childress παίζοντας επιθετικά από την αρχή, έτσι ώστε να τον "φθείρει" από νωρίς και να του αφαιρέσει αρκετή από τη μαχητικότητα για τη συνέχεια του ματς.

Από την άλλη, ο Αμερικανός point guard είναι αυτός ο οποίος κατά κύριο λόγο προσδίδει διαρκή κίνηση και ταχύτητα όποτε χρειάζεται στην ομάδα του, όντας ουσιαστικά ο "μηχανισμός" του Vujosevic για τον έλεγχο του ρυθμού στο παρκέ. Όταν επιτίθεται οι βοήθειες του Ολυμπιακού θα πρέπει να είναι πάντα έτοιμες, καθώς τα ταχύτατα drives που αρέσκεται να δοκιμάζει δύσκολα σταματιούνται αν του επιτραπεί να εισέλθει στη ρακέτα. Αντ' αυτού πρέπει ο Beverley, ο Penn ή όποιος άλλος επιλεγεί κατά στιγμές από το Γιαννάκη να μαρκάρει το McCalebb να πιέσει ασφυκτικά την μπάλα έτσι ώστε να κουράσει τον Αμερικανό από τη Νέα Ορλεάνη. Αν γίνει αυτό τότε ο Ολυμπιακός θα έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη νίκη, αφού άλλους υψηλής κλάσης και ασφαλείς χειριστές της μπάλας η Partizan δεν έχει.

Ένα ενδεχομένως καθοριστικό εξωαγωνιστικό πλεονέκτημα που θα έχει ο ΟΣΦΠ είναι η εξέδρα, ή πιο σωστά η έλλειψη ικανού αριθμού Σέρβων φιλάθλων που θα επιδρούσαν καταλυτικά στην ψυχολογία των παικτών και των δύο ομάδων. Έχουμε δει πολλές φορές πόσο χαωδώς καλύτερα αγωνίζεται η Partizan στην έδρα της και πόσο αποδυναμωμένη παρουσιάζεται μακριά από αυτή. Αν η ελληνική ομάδα πάρει από νωρίς μεγάλη διαφορά, η πλειοψηφικά "εχθρική" ατμόσφαιρα στο γήπεδο θα "κόψει" τα πόδια των παικτών του Vujosevic και θα κάνει την εύρεση ψυχολογικών αποθεμάτων για ένα σέρβικο comeback δύσκολη υπόθεση.

Ο άλλος ημιτελικός είναι και ο πιο αμφίρροπος, μεταξύ Barcelona και CSKA. Οι Ρώσοι, σε μία σεζόν κατά την οποία δεν εντυπωσίασαν, πορεύτηκαν αργά και σταθερά χάρη στο δεδομένο και πάντα αξιόπιστο ταλέντο και την εμπειρία στο υψηλότερο επίπεδο ορισμένων παικτών-αστεριών (Holden, Langdon, Planinic, Siskauskas, Khryapa). Η αργοπορημένη "εσωτερική" προσθήκη του Smodis, παρότι δεν ξέρουμε αν ο Σλοβένος είναι σωματικά έτοιμος για ένα τόσο σπουδαίο ματς, τους δίνει ένα αμφίβολο "όπλο" που ίσως να μπορέσει να βοηθήσει τους ήδη υπάρχοντες Kaun, Mensah-Bonsu και Vorontsevich στο σκοράρισμα κοντά στο καλάθι, κάτι καλοδεχούμενο αν θέλουν να υπερκεράσουν την πανίσχυρη frontline της Barca.

Μίας Barca που φέτος έμοιαζε κατά διαστήματα ανίκητη, παίζοντας ένα σύγχρονο μπάσκετ που χαρακτηριζόταν από πολύ καλό και μεγάλο rotation και plays με πολλές επιλογές. Σε αυτό βοηθά βέβαια και το πλήρες φετινό της roster, που "αναγκάζει" τον Pascual να αφήνει στο βάθος του πάγκου παίκτες όπως ο Barton κι ο Trias.

Ως κρισιμότερο matchup σε αυτό το παιχνίδι θεωρώ αυτό των Siskauskas-Mickeal στο small forward. Ο Αμερικανός swingman των Καταλανών έχει αποδείξει την αξία του στο αμυντικό κομμάτι, όμως η φύλαξη του μεγάλου Λιθουανού αποτελεί πάντα και για κάθε παίκτη μία πραγματική πρόκληση. Από τα χέρια του Siska περνά μεγάλο μέρος των plays της CSKA, οπότε όσο περισσότερο δυσκολεύεται στο να πασάρει και να σουτάρει τόσο ευνοϊκότερες θα είναι οι συνθήκες για τη Barcelona.

Παρόλο που, αντίθετα με τη διαίσθηση των περισσοτέρων, η CSKA παίζει πρακτικά σε υψηλότερο tempo φέτος από τους Ισπανούς (69.1 έναντι 68.9 κατοχών ανά παιχνίδι), θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι σε αυτόν τον ημιτελικό ο Pashutin θα επιχειρήσει να κατεβάσει το ρυθμό και θα το επιχειρήσει μέσω των ποιοτικών χειριστών Holden και Planinic. Οι τελευταίοι διαθέτουν ένα πλεονέκτημα εμπειρίας σε σχέση με τον υπερταλαντούχο αλλά ακόμα υπέρμετρα ενστικτώδη Rubio, όμως κανείς εκ των δύο δεν είναι απόλυτα ασφαλής αμυντικά απέναντί του, γι' αυτό και ο Pascual θα πρέπει να δώσει την ελευθερία στο νεαρό point guard του να είναι δημιουργικός και ενίοτε να τρέξει στην επίθεση.

Φυσικά πολλά θα εξαρτηθούν για τις τύχες της Barcelona από την κατάσταση στην οποία θα βρεθεί ο Navarro. Αν και αμυντικά αναξιόπιστος (ο Pashutin θα πρέπει να σχεδιάσει αρκετά plays για το Langdon) ο "La Bomba" μπορεί ανά πάσα στιγμή να "καθαρίσει" οποιοδήποτε ματς από τη γραμμή του τριπόντου και γι' αυτό (και για τους άλλους σουτέρ των Καταλανών) σπουδαίο ρόλο θα παίξει από τη μία η αποτελεσματικότητα των screens των ψηλών της Barca και από την άλλη η άμυνα μακριά από την μπάλα της CSKA. Παίκτης-κλειδί σε αυτό το κομμάτι θα είναι ο αμυντικά ευέλικτος Viktor Khryapa, που είτε σε καταστάσεις 1-on-1 είτε κλείνοντας "κενά" στη ρακέτα μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Κοντά στο καλάθι, όπως ανέφερα και πριν, αναμένεται να λάβουν χώρα επικές μάχες. Η Barcelona έχει το σχετικό πλεονέκτημα, διαθέτοντας παίκτες κάθε στιλ: αθλητικούς αμυντικούς (Vazquez, N'Dong), μεθοδικούς low-post scorers (Lorbek) και περιφερειακούς σουτέρ (Morris). Η CSKA έχει και αυτή ευέλικτα ελαφριά 4άρια (Khryapa, Vorontsevich), όμως θα χαρακτήριζα τους centers της (Kaun, Mensah-Bonsu, Sokolov) δυνατούς μεν, ασταθείς δε.

Εν κατακλείδι, ελπίζουμε να παρακολουθήσουμε δύο απολαυστικά ματς ανεξαρτήτως αποτελέσματος και βεβαίως έναν τελικό την Κυριακή αντάξιο της σπουδαιότητας ενός Final 4!

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος7/5/10 11:33

    Καλημέρα παιδιά. Ήρθε η μεγάλη ώρα του Φ 4. Ήθελα να αναφερθώ σε κάποια θέματακια που προκύπτουν από το άρθρο σας:
    1."Έτσι ο Sofo, αλλά και οποιοσδήποτε ποστάρει ή επιχειρεί drive (βλ. Childress), θα πρέπει να αντιδρά έξυπνα στις παγίδες και το collapsing του Vujosevic δίνοντας γρήγορες πάσες στην περιφέρεια"

    Θα μπορέσει ο Σόφο να κάνει πράξη το παραπάνω; Είναι βελτιωμένος φέτος ο Σοφοκλής αλλά στο ζήτημα της πάσας θέλει αρκετή δουλειά ακόμη. Ειδικά με νταμπλ τιμ και τριπλ τιμ (βλέπε ΠΑΟ) ο Σόφο δεν ήταν όσο αποτελεσματικός θα έπρεπε.

    2. Για το μαρκάρισμα του Μακ Καλεμπ εκτιμώ ότι οι Πεν - Μπεβερλι θα μπορούσαν να κάνουν καλή δουλειά αλλά οταν θα είναι ταυτόχρονα στο παρκέ οι Παπαλουκάς - Τεοντόσιτς (για κανα 20λεπτο σίγουρα) θα καταφέρει ο Μίλος σε συνδυασμό με την ομαδική άμυνα να τον περιορίσουν; Αμφιβάλλω και εκτιμώ ότι οι Σέρβοι θα δώσουν μεγάλη έμφαση στο σημείο αυτό ώστε να περιορίσουν την ενέργεια του Σέρβου.

    Φοβάμαι αρκετά ότι όλοι οι Σέρβοι (βλ. Ιβκοβιτς π.χ.) ξέρουν καλά τα μυστικά του Μίλος ώστε να του κάνουν τη ζωή δύσκολη έστω μόνο στην άμυνα. Εκτίμηση ήταν το τελευταίο

    3. Πως θα αντιδράσει ο Ολυμπιακός στη ζώνη που θα επιστρατεύσει ο Βουγιόσεβιτς. Εδώ μπαίνουν πολλές παράμετροι.

    4. Για τη μάχη της εξέδρας δεν ξέρω τα ακριβή αριθμητικά δεδομένα. Ακόμα και λίγοι φανατισμένοι Σέρβοι μπορούν να κοντράρουν τους ερυθρόλευκους στη μάχη της εξέδρας ειδικά από τη στιγμή που θα έχουν στο πλευρό τους και κάποιους πράσινους ΈΛληνες!

    Θα ήθελα μια πρόβλεψη σας αναφορικά με το στυλ της διαιτησίας. Θα είναι σαν τους ημιτελικούς της Αθήνας το 2008 ή σαν τον τελικό ΠΑΟ - ΤΣΣΚΑ όπου κάθε επαφή και φάουλ;

    ακιλασ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/5/10 11:45

    Για να σας προβοκάρω λίγο σύμφωνα με το: http://www.in-the-game.org/?p=6534
    ο Ναβάρο έχει σημαντική συνεισφορά στην αμυντική αποτελεσματικότητα της ομάδας του. Μετά τον Λόρμπεκ είναι ο αμέσως επόμενως καλύτερος.

    Το σίγουρο πάντως είναι ότι ο Σισκάουσκας δεν θα βρει πάλι απέναντί του τον Μπαζίλε και ως εκ τουτου δύσκολα θα επεναληφθεί το παρτι που έστησε πέρσι.

    Θα ήθελα μια τελευταία στοιχηματική εκτίμηση η οποία συνδέεται και με αγωνιστικά ζητήματα. Οι 157,5 πόντοι που δίνεται από στοιχηματικές εταιρίες για το παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Παρτιζάν πως σας φαίνονται; Θα πάει τόσο ψηλά ο αγώνας;

    Εκτιμώ ότι αν η διαιτησία έχει μια μέση συμπεριφορά, τότε δεν θα ανέβει το σκορ τόσο ψηλά. Οψόμεθα βέβαια.

    ακιλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα φίλε Ακίλα!

    Ο Sofo έχει παρουσιάσει μεγάλη βελτίωση φέτος και στο post game αυτό καθεαυτό, και στις πάσες μετά από double teams. Προφανώς δε βρίσκεται στο ιδανικό επίπεδο ακόμα, όμως θεωρώ ότι φέτος "βλέπει" παρκέ περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά. Σε λίγες ώρες θα πάρουμε μία γεύση του πόσο πραγματικά έχει βελτιωθεί, απέναντι σε μία ικανή ομαδική άμυνα όπως είναι αυτή της Partizan.

    Για τον Teodosic έχεις δίκιο σε όσα λες. Σίγουρα ο Ivkovic έχει σκεφτεί σύνθετους τρόπους αντιμετώπισής του στην άμυνα, ενώ στην επίθεση θα επιχειρεί να τον "ταλαιπωρεί" με τις απότομες αλλαγές ταχύτητας του McCalebb. Ο Milos είναι σχετικά ασταθής 1-on-1 defender.

    Για τη ζώνη, εκτός από την παρουσία του Vujcic που ανέφερα, απαραίτητο εχέγγυο θα είναι οι σωστές αποστάσεις των σουτέρ, με άλλα λόγια το spreading/spacing του παρκέ.

    Για τη διατησία δεν μπορώ να κάνω κάποια ασφαλή πρόβλεψη και προτιμώ να μην ασχολούμαι τόσο με αυτά. Νομίζω ότι στην αρχή ειδικά θα αφεθεί το σκληρό παιχνίδι της Partizan.

    Άσχετα με το καλό plus/minus του Navarro (που εξηγείται εν μέρει από το γεγονός ότι παίζει τα περισσότερα λεπτά στην ομάδα με την καλύτερη άμυνα στην Euroleague), θεωρώ το Navarro μέτριο on-ball και 1-on-1 αμυντικό. Η σωματοδομή και το ύψος του επιτρέπει σε ψηλά και δυνατά 2άρια είτε να τον ποστάρουν είτε να σουτάρουν από πάνω του. Ειδικότερα ο Langdon τον είχε δυσκολέψει πέρσι και αυτό αναμένεται να προσπαθήσει να κάνει και φέτος. Στην ομαδική άμυνα πάντως τα καταφέρνει καλύτερα (όπως είναι λογικό) κλέβοντας αρκετές πάσες.

    Τέλος για αυτό που ρωτάς εκτιμώ ότι το under 157.5 είναι αυτό που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος7/5/10 17:02

    Για τη συνεισφορά του Βούισιτς στο επιθετικό κομμάτι και ειδικά στη ζώνη συμφωνώ. Απλά θα πρέπει να τον κρύψει στην άμυνα και ειδικά παρουσία Τεοντόσιτς - Βουσιτς και Μακ Καλεμπ θα υπάρχουν πολλά πικ εν ρολ. Υπερβάλλω λίγο για τις αδυναμίες των 2 αλλά...Πάντως ο Βούισιτς ταιριάζει αρκετά με το σημερινό παιχνίδι και πιστεύω ότι θα παίξει αρκετά ειδικά αν είναι αποτελεσματικός πίσω.

    Για τις αποστάσεις συμφωνούμε, όπως θα έχουν μεγάλη σημασία τα κοψίματα παικτών, όπως και η ηρεμία του Κλέιζα ο οποίος αναμένω να δεχτεί μεγάλη πίεση ώστε να χάσει την ψυχραιμία του.

    Τη διαιτησία την αναφέρω σαν ένα χαρακτηριστικό το οποίο θα διαμορφώσει την οπτική του παιχνιδιού και όχι σαν παράγοντα διαμόρφωσης αποτελέσματος.

    Κάτι τελευταίο μια και έγινε αναφορά στα ποσταρίσματα του Λανγκτον με Ναβάρο. Μπορείτε να μου εξηγείσετε για ποιον λόγο φέτος ο Ολυμπιακός ποστάρει λιγότερες φορές τον Παπαλουκά;

    ακιλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για την αμυντική συμπεριφορά του Vujcic ο Γιαννάκης θα ελπίζει να λειτουργούν τα αμυντικά rotations όσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά γίνεται.

    Φυσικά και κατάλαβα τον τρόπο σκέψης σου για τη διαιτησία και το πλαίσιο στο οποίο την ανέφερες. Απλά νομίζω ότι είναι δύσκολο να κάνεις προβλέψεις για αυτόν τον τελείως αστάθμητο παράγοντα και θα πρέπει να δούμε τα πρώτα λεπτά του ματς για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

    Όσο για τον Παπαλουκά, θεωρώ ότι ο Γιαννάκης δε θέλει να τοποθετήσει τον Παπαλουκά κοντύτερα στο καλάθι με τον κίνδυνο να υπάρξει συμφόρηση, δεδομένου ότι οι Childress και Kleiza (συν τα 5άρια) κινούνται συχνότατα κάτω και γύρω από τη ρακέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος7/5/10 18:18

    Συμφωνούμε στις περιστροφές. Το ζητημα είναι τι θα δείξει το ισοζύγιο αναφορικά με τον Κροάτη.

    Επιθετικό πρόβλημα βέβαια ο Ολυμπιακός δεν είχε σε καμία περίπτωση απλά μου έκανε το γεγονός ότι φέτος δεν τον ποστάρανε καθόλου. Εχει λογική η θεωρία περι μη συμφόρησης.

    Μια και αναφερθήκαμε στον Παπαλουκά, επέμεινε ο Θοδωρής αρκετά στο θέμα της συγκέντρωσης. Μια έκφραση της συγκέντρωσης που θα έχει η ομάδα αποτελούν οι επιστροφές της ομάδας στην άμυνα και ειδικά η ισορροπία που θα κρατάνε κάποιοι παίκτες, κυρίως περιφερειακοί.

    Αν εμφανιστούν φαινόμενα και οι 5 στο επιθετικό ριμπάουντ ή να ξεχνάει ο περιφερειακός που είναι στην κορυφή να γυρίσει πίσω τότε θα πρέπει να ανησυχούμε.

    Κάτι τελευταίο: είχα διαβάσει στην Κουρούνα ότι ο Γλυνιαδάκης θα έχει σημαντικό ρόλο στο Φ -4 . Δεν θυμάμαι αν ανέφερε παιχνίδι (ημιτελικό ή τελικό αν παει ο Ολυμπιακός) αλλά βλέπετε σε κάποιο παιχνίδι να παίρνει αρκετό χρόνο;

    Κάποιες εταιρίες στοιχήματος το έριξαν το όριο των πόντων(155,5 , 154,5)


    ακιλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προφανώς αναφέρεστε στον Vujocevic,όταν γράφετε περί Ivkovic;;;


    υ.γ. αναμένω στη νέα σας ανάρτηση να γράψετε περί ελάχιστου χρόνου του Vujcic...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ bhoy

    Σε ευχαριστώ για την επισήμανση του μπερδέματος, προφανώς αναφέρομαι στο Vujosevic.

    Θα αναφερθώ εις βάθος σε ολόκληρο το Final 4 αμέσως μετά την ολοκλήρωσή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή